Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Thursday, September 22

Assalamualaikum.
Hi.
Hello.


Buat apa ni oulls? hihi

Tetiba kan rasa rindu dengan kengkawan lama la. Tak kira la dari darjah 1 hingga darajah 6. sumpah rindu gila beb. *Hm. memang pon yang dah ramai lupa kan saya kan? /kisah pulak wa yang lu lupakan wa kan?\ . haha. even korang dah lupakan aku kan tapi, dalam hati aku tetap ada korang oulls. hihi.

nampak tak?

Kita tak akan lupakan dialah kan. haha. 
darjah 2 dan darjah 3, dia duduk sebelah kita tau. haaaa. jangan jeless jeloss tau. hihi. 

Kisah kisah silam start now :/

Aku ingat lagi ayat yang keluar daripada mulut Subash ni. err. geram boleh if cerita kan ayat yang dia cakap. hm okay, terus terang senang :3
First . aku amik pensil dia.

Subash : Cikgu, tengok shazlin kan dia amik saya punya pensil cikgu.
Cikgu : Tak apa lah Subash. Bagi shazlin pinjam satu. Kan kawan. 
Subash : Bukenn cikgu. dia bukan nak pinjam pensil saya tau. dia kan cikgu nak mengurat saya cikgu. hihi (dengan suara manja)
Aku : Cikguuuuuuuuuu, mana ada!! dia tipu cikgu. saya pon tak nak pinjam pensil dia dengan tak nak mengurat dia cikgu. (selamba badak)
Cikgu : Shazlinnnnn. awak gatal eh? kenapa kecik kecik dah gatal?
Subash : padan muka kau :p
Shazlin : (tak boleh kata apa apa. sebab dah tak boleh lawan kot masa tu)

Tu lah ayat yang paling lama yang aku ingat tau. errr. pasal "sebatang pensil" pon boleh dibabitkan dengan "selembar cinta" . euwwwwwwwwww! Haha. Tapi, tak apa tu duluu. sekarang subash dah sekolah kat smk ulu tiram kan? wahhh. macam mana entah lu boleh terselit kat situ. haha. Hm, wa maafkan lu la Subash a/l mutusami. /HENTAM\ . 


Hm. 
pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati,
pernahkah engkau mengerti diriku ini,
betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu,
betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku.

Tak apa aku sabar je dengan kau lelaki. nak buat macam mana kan. macam ni kau balas kan. grr! tak kan lupa benda yang kau dah buat . 
*cerita akhir ni tak ada mengena dengan SUBASH. 
for someone .

*gambar diambil tanpa kebenaran. maaf puan facebook. :D
bye guys 8)


No comments:

Post a Comment