Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Thursday, September 15

Assalamualaikum.
Hi.
Hello

Memang betul dulu saya tak ada 'partner' macam korang kan kan. hihi ye dulu kita keseorangan diri je. haha but now, I has partner ;) Jeles tak jelosss tak? hihi. Kita punya lagi comel cantik macam bidadari. #ewahh. korang adaa? hihi tak ada kann. shutttt. "Who?"


Di situ ada 3 makhluk Allah,
Yang mana satu kah?

Hm Rahsiaaaaaaaaaaaaaaaaa :/ hihi

Kisah kisah silam start nowww :*

Saya sendiri tak tahu siapa yang add siapa punya facebook. *lupa. dulu saya memang macam orang "slenger" rightt? even, as a friend at facebook, kita tak pernah tegur kan. cuma kalau saya still ingat ayat ini je 'thanks add' , tapi tak tahu siapa yang bagi kat siapa ayat tu *lupa lagi sekali. hm. Okay tu duluuuuu. err. kita rapat dengan diaa mungkin sebab kitaorang jumpa depan depan dekat, "birthday younger brother" saya kann? hihi wewitttttttt. Okay, masa tu kita baru je lepas makan dan terus tengok tetamu yang datang. tetiba ada orang nak salam saya. err pelikssss. okay terpaksa terima salam tu dan saya still tak perasan yang "siapakah dia?". Mama saya cakap kalau dah salam orang cium la tangan. so kena tunaikan. tapi, saya still fikirrr je. 1 saat lepastu "Ohhh baru aku ingat dia siapa. dan lepastu saya cakap -ehh-" . Korang nak tahu apa perasaan masa tu? woooooooooooo. malu dodol sebab dah nak tecium tangan dia tahu. *jangan beritahu orang tau tau. haha. Balik rumah je terus kita online dan terus search nama awak. Rupanyaa betul tu awak kann kann. dan saya terus Like gambar awak. Respond awak hanya wall to wall dengan kita. dan esok esok esok nya terus kita punya hubungan macam sekarang kann. #korang tak boleh tahuu. haha okayy shutt upp :DD

"siapa diaa?"

Nak tahu siapaa? okayy waitttt -,-


Secantik molek dan secantik bidadari kann?

Renung renungkan dan selamat beramal :D


No comments:

Post a Comment