Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Wednesday, September 28

Assalamualaikum.
Hi.
Hello.



Menangis Merana ?

Hmm. tu semuanya tak akan aku rasa.

Mula mula kena memangla nangis gilo. tapi, masa tu tak percaya benda kecik macam ni, akibatnya sampai macam ni. Subhanaallah! . 

Kisah kisah silam start now :/


Hari Isnin petang.
Aku pergi training handball. Mood nak training memang excited sebab esoknya (selasa) dah "Game Handball". Tengah training aku sempat lagi ketawa,marah,sukaRia,main-main time prctise . Tibatiba pulak ada dukanya kan. Harrharr. Sejujurnya lah kan, ni bukan sebab diri aku sendiri yg buat tau. budak form 2 baling bola "lajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" sangat sampaikan jari kelingking aku patah oulls. aku tak nak tuduh dia macam macam, mungkin semua ni dugaan dripada Allah kann? . Tapi kenapa semuanya terjdi kt aku masa betul2 esoknya aku ada "gameee" , Ya Allah :'') aku sabar menerima dugaan ni. Okay, seriously "Aku hanya mampu doakan kengkawan yg lain supaya buat betul2/bersungguh2 demi Smkpw." . Butttttttttttttt -,0


Hari selasa dan hari Rabu.
Aku dengar berita daripada Aisyah Hanun.
hari selasa banyak goal yg team aku dapat. dalam hati "Alhamdulilah" diaorang boleh buat tanpa aku. Hari rabu, aku dengar berita awal awal pagi lagi sekolah kita dah tewaskan. Hm dalam hati "Ya Allah, cepatnya benda ni berlaku". Okay, aku tak kisah lah kalah atau menang. tapi, masa training aku terbayangkan je yg mungkin aku boleh lakukan semua ni hanya untuk menang. but lastly, semuanya jadi macam ini. OhMyGodddd :'( 


THANK YOU MUM BECAUSE KEEPING ME WHEN I LIKE THIS :) AND THANK GOD :)


No comments:

Post a Comment