Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Monday, August 15

DALAM HATI ADA JIWA

Hello.

"dalam hati ada jiwa" ohmygod.
seriously,siapa faham tolong angkat tangan. har har, korang jangan nak buat kerja gila lah. aku seorang je yang faham okay, opss subhanaallah ,Allah juga faham apa maknanya! okay back to topic. aku maksudkan dalam tajuk hari ni adalah oh yee ,takkan la korang tak tahu yang dalam hati memang ada jiwa hah? kalau korang punya hati tak ada jiwa cepat cepat lah pergi klinik yang berdekatan kan. hahaha. 

okay. seriously lah kan. aku pon tak faham dengan hati dan jiwa raga aku ni. err entalah, padahal muka bukan handsome lagi cantik pon. tapi hati dan jiwa raga aku ni tetap cakap 'dia' handsome lagi cantik,you no? hihi nak buat macam mana. perasaan yang mendalam gila gila tu tak boleh hilang tahu. haha. orang kata "bila suka maka cinta". euwwwwww. tu orang kata, bukan aku yang berkata kata. haha Oh My God. Tolong faham kan apa erti semua ni. err. pelik lah kann. padahal tengok Facebook/muka buku 'dia' gambar cartoon je kott. tapi, hati dan jiwa ni tetap cakap dia handsome lagi cantik. haha tapi,bila tengok dia secara 'real', pehh muka macam tak hitam pulak kan. opssss sorry TERR-mengata pulak dahh. Insaf:)

Okay, kalau korang nak tahu sangat lah kan. aku tak suka jiwang karat ni. yelaaaa. dah karat nak basuh pakai sabun buat apaa? biarkan je diaa karat. haishh. TATA TUTU TITI TETE TOTO TC <3

belakang rumah ada perigi,
nyonya pergi kedai untuk beli sawi,
 tinggal aku seorang diri,
kalau korang ada hati,
tolonglah baca topik hari ini.

No comments:

Post a Comment