Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Wednesday, August 3

Assalamualaikum warahmatuaallahiwabarakatuh (:

Okee. Hari ni hari yang ke 3 umat islam puasaa right? ye aku tahu. err. Kena sekolah masa puasa ni, hurr hurr bukan terpaksa tapi, dah tanggungjawab semua pelajar pelajar betul. hee jadi kena lah tunaikan tanggungjawab sebagai seorang pelajar. Oh pagi sahur makan makan lepas tu tidur sekejap then, bangun solat subuh :) , rasa tak lapar lagi dan tak haus langsung. tiba masa nak pergi sekolah, fuyoooo rasa malassss gila gila beb. Tapi, nak buat macam mana kan ,maa aku cakap tak apa la pergi je sekolah dulu, nanti hari Jumaat cuti sebab kakak aku balik U. Jadi, kena laa sambut dia balik masa puasa ni, err. aku balik sekolah taknak sambut. haha aku jeless dhoo. kenapa kau susahhh? hahaha .

Bila dah datang sekolah, rasa macam hari biasaa je. ewahh sebab aku kan kuat ,tu aku tak rasa haus,lapar,nak tekencing,teberak keee. Tak adaaa, aku langsung tak ada feeling macam tu. heee :* Ye aku bilaa kat kelas mesti main kejar kejar dengan kengkawan lain. haaa well you know me! err bosanlah kalau nak duduk then buat muka serious gilaaa. eee aku tak suka kalau jadi manusia macam tu, sombong gilaa tau. hee WTV!

Pertama kali!
Masa subjek BM ,tetiba ketua disiplin sekolah aku masuk sebab nak pinjam penyapuu #sengkekk! hee then diaa cakap "I ANGRY WITH 1 AMANAH". dalam hati semua cakap "apahal laa cikgu singaa ni". kurang ajarr nyaa aku ni kan. maaf cikguu!  belajar belajar belajar belajar belajar belajar! Tetiba tengok jam dah pukul 4.20 petang, masa untuk subjek BI yang diajar oleh ketua disiplin iaitu cikgu Sun atau dikenali cikgu Singaaa. hee dia masukk ,macam biasalah classmate aku buatt bising . Then diaa kataa "i do not want to hear any voice" . semua terus senyapp, sebab takutt laa weh. then dia cek buku comprehension. Nasib aku hantar dodol. err dah panggil nama classmate aku, tetiba aku dengar bunyi "shazlin natasha eddi". hah? nama aku. Dan bangga nyaa berdiri, dan terus kehadapan dan berhadapan dengan cikgu sun tu. Dia kataa dengan aku "apaa ni? kenapa tak sampul buku? awak tahu sekarang dah bulan 7 , 7 bulan awak ada masa untuk sampul. tapi sampai sekrang awak tak sampul sampul. Ni pulak lagi satu, saya pantang kalau saya punya pelajar tak siapkan kerja sekolah sayaaa. awak kenapa ni shazlin ? kenapa awak tak siapkan BI sayaaaaa?" . Aku hanya berdiam diri dengan tangan menggigil. cikgu terus pukul aku dngan buku dan campak aku punyaa buku kat meja Haikal.

haha aku pon tak kisah kott. mungkin Allah bagi aku pengajaran supaya aku sedar dengan apa yang aku buatt sekarang. Yelaaaaaaaa, aku selalu suka tunda tunda kan kerja sekolah. tapi sekarangg, aku takkan tunda kan lagii, aku dah insafffffffffffffffffff!


Okeee cikgu! sekarang saya akan turuti semua cakap guru guru sayaaaaaa. sayaa akan siapkan kerja sekolah dan takkan pernah walaupun sekali saya tak siapkan kerja sekolah. heeeeee

No comments:

Post a Comment