Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Friday, July 22

Assalamualaikum .

Harini rasa macam hmmmmmm entalah tatahu nak cakap apa. Tadi datang sekolah macam syok&seronok. Aku pon pelik sebelum ni tak adalah macam ni sekali. Yelah. Aku kan semalam / hari khamis tak datang sekolah. Fasihah pernah cakap "wehh kalau kau tak ada kat kelas kan ataupon kau tak datang, kelas kita sunyi je dhukk" .haha "Adakah aku ni seorang yang kepoh ataupon orang yang paling kecoh kat sekola tu wehh?" . haha ayat Fasihah cakap tu memang tak bole blaaa lah rasanya. Tapi apa kata Fasihah memang fakta/kenyataan kott. haha sebab tadi datang sekolah ,aku macam biasalah kena jaga bebudak ni, "pengawas" lah. hee Tetiba budak cina kelas aku cakap :---
she : Shazlin,Shazlin kenapa awak tak datang sekolah semalam ?
I : Kenapa tanya?
she : Awak tak ada semalam ,tak best lah Shazlin. Kalau tak saya dengan kawankawan semua boleh ketawa sajaaa/
I : hah? yekeeeeee?
she : yelaaaaaaaaaaaaaaa. semalam tak best lah asyik kena belajar je .
I : haha tak apa lahh belajar sekali segalaa lah bernicee. 
she : hehehe nanti awak jangan cuti lagi okeeeeeeee.
I : haha mana boleh tak cuti. hm okeeeeelah nanti saya tak cuti lagi . (dalam hati cakap gila ke aku tak cuti,haha)

Wahhhhhhhhhhhhhhhhh! Ada jugak peminat aku ehh? tak sangkaa gilaa dhoo. Terus tersenyum macam kerang busuk beb sampai lah naik kelass. Yelahh kan, takdir nak buatt macam mana kan? haha. Ok. Naik kelas , macam biasalah hari Jumaat ,cikgu disiplin punya masa first. So, tak boleh ketawa / bising lah kat kelass. kena studyy je. Tetiba saat Bm tibaaaaaaaaaaaaaa. Ingatkan cikgu Zaleha masuk kelass ,so standby lah buku sebelum cikgu masuk. Tunggulah sampai 10 minitt, dalam hati aku " Bila lah cikgu ni nak masuk?, kelas dah lah bising gilaaaa ni" . haha then, baru ingat yang cikgu Zaleha bertugassssss. Budak kelass aku "Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! cikgu Zaleha tak masuk kelass'. Apalahh budak budak ni, dah macam terencatttt dah aku tengok diaorangggg. heeeeeeee ! OK .aku apa lagi, buatt lah kerja gila yang patut aku buatt. hee // Bosan lah asyik nak buat homework je tak habis habis. Yang Bernice kawan aku ni, dia ,panggil aku, then aku cakap "apa lu mahuuuuuuuuuuuuu?" ayat gangsterr. dia jawab "Cium Cartoon ni". Eh korang nak tahu ahh apa cartoon tu ? . "BABI kau tahuuuuuuuuuuu" , Ya Allah aku tak sanggup nak pegang apetah lagi nak cium dhooo. Then, dia kejar aku suh cium benda tuu, Hebohhhh gilaa kelass tahu. EUWWWWWWWWWWWWW. serious cakap,aku geli tahuuuuuu. Tetiba bunyi KRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG! means masa untuk rehattt. 


Masa rehat pulak, dah siap salin baju sukan. Terus buat tugas utama aku ,mcm biasa kena jaga bebudak. Tengah marah marah dengan budak budak sebab pergi tandas tak beritahu aku . Ada pulak budak cina form 1 agaknyaa kelas belakang ,ramai jugak laaaaaa, teguh aku. :-----------
they :  kenapa saya tak nampak awak semalam jaga kat sini ?
I : hm saya tak datang ,kenapa tanyaa?
They : Awak baik laaaaaa.
I : Kenapa ,pengawas lain kan ada yang baik jugak kt sini.
They: Tapi, awak sangat baik ,kasik kitaorang semua pergi tandas & keporasi, pengawas lain asyik marah sahajaaaa.
I : haha pape je lah awak ni. dah beratur dulu, kejap lagi dah kena naik kelass daaa.
They : hm lama lagi kan?
I: A'ah . lagi 10 minit ,kenapaa?
They : awak awak, boleh saya pergi tukar baju sukan ?
I : hmmmm ada kunci kelass ke nak masuk kelass ni?
They : ada ada
I :pegi laaa. Kalau pengawas yang jaga kat tandas / kt atas marah ,cakap pengawas nama shazlin kasik tukar baju. nanti pengawas tu tahu punyaaaaaa
They : okeeeeeeee. thanks awakk. awak sangat baik .
I : dahh pegi cepattt nanti cikgu disiplin nampakkk pulak korang ramai ramai .

Wahhhhhhhhhhhhhhhh! korang dah baca dialog tu ?? hahhhhh . Tekejuttt lagi dhoo, diaorang jugak miss aku walauponn sehari je aku tak datangg. heeeeeee ! walawehhhhhhhh. Macamni kan kalau bolehh aku taknak diaorang miss aku, aku tayah cutilaaaa. Ewahhhhhhh <3


No comments:

Post a Comment