Hi Hello. Shazlin Natasha is nickname. I'm a young coconut, because i still young and my age is thirteen years old. Young did not? Hehe. *pftttt. Mother Malaysia and son Johor. I am really proud to be Malaysian. Indonesia so bad, kebabomm. haha. I go to school every day because I was not clever. I began meet with new teachers and new friends at my lovely school namely, SMK Puteri Wangsa. For me the rules and laws should be there at all. Life would not be complete if we do things willingly. Most importantly, if they want to do something that may anger the better you ask permission before there was a problem that is not desired. Seriously, I am not angry with copycats. Maybe, in your blogger have rules "DON'T COPYCAT". If I make such a, means I is copycat. right? OhNo! I do not want it. Some people ask "are you in a relationship?" . I want reply your question. "I single already because I do not know what is the meaning of love. Peacee! You want to be friends with me? You can contact me here SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA SHAZLIN NATASHA .

Thursday, July 21

Assalamualaikum . sihat?

Ok.
Akhirnya, habis jugak aktiviti di padang sekolah. Taknak lama lama. Nanti jadi legam hahaha. aku amik 3 aktiviti ,dan semuanya dapat medel. Hee aku takde langsung nak bongkak/riak. Tapi fakta ,betul kan? futsal : nombor 3 . Bola baling : nombor 2 . Bola tampar : 4 . Ingatkan bola tampar sampai nombor 3. tapi cikgu cakap sampai nombor 4. Jadi, terima kasih lah kan sebab amik pemenang sampai nombor 4. Aku tak malu lah kan dengan budak laki kelas aku. Diaorang dapat nombor 2 woooooooooo, TAHNIAH ! Never mind,aku tak kisah langsung pasal diaorang. hee Dalam pejalanan aktiviti ni semua ,ada jugak penderitaan/kesedihan yang berlaku. "kenapa Shazlin? cerita lahh" . hm okeeee. Kalah menang memang adat permainan right? ok tu semua orang tahu. Dan jugak "sakittt" . Nak cakap ni "takde 1 permainan pon yang tak rasa sakit tau", If korang main kt padang la. kalau setakat main congkak, memanglah takde penyakit yang datang. So, kawan,kau jangan lebih sangat sampai nak cakap senior kau macam ni sekali "babi sial sakit lah bodohhhhh". Eh kawan, malu kau tahu tak aku ,kau cakap senior macam tu. kau dah lah anak buah aku kat dalam game tu. Kau boleh plak cakap macam tu eh? Sekarang. kau bukan nak mintak ampun kat diaorang. Aku plak yang kena online. cakap kt senior yang lawan game dengan kita tahu? . Kalau aku tahu ,benda ni semua akan berlaku. Haihh, aku takkan la amik kau . Sabarlaaaaaa. Takkan baru kena sikit dah nak mengamuk macam tu pon. Kalau aku pon kena macam kau ,aku cuma cakap " Ohhhh tak apa tak apa,baru sikit je ni". Mungkin reader semua cakap "yelahhhhtu?" . Eh aku nak ckp lah kan, seriously la , masa aku main bola baling peringkat daerah. Aku pon kena macam kau jugak aww, aku kena betulbetul tepatt kat mata aku. Tapi ,aku cuma cakap kat budak smk pj "ohh tak apa laaa, baru kena sikitt je ni. tapayahh risaulaa" . hah! Kenyataan right? . Sebab aku cakap macam tu kerana aku taknak jatuhkan maruah sekolah aku dan aku sendiri taknak jatuh kan pasukan sekolah aku dan aku sendiri taknak orang benci kat aku. Sebab tu lahh aku cakap benda yang baik bukan kesattt-kesatt macam kau cakap kawan. Sekarang bila aku pergi sekolah ,aku mesti jumpa senior yang kau maki maki hamun tu. Diaorang jeling aku awww. Mana aku nak letak mukaa. sebelum ni tapenah orang jeling aku aw kecuali orang yang betul betul tak suka berkawan dengn aku. Tapi, aku lngsung tak kisah kalau orang yang betul2 taknak "gang" dengan aku. kau punyaaa pasal la! btw kawan ,aku dah insaf la kan . Aku taknak dah amik kau lagi dalam game ni. memang sebab kan aku banyak kan gol ,kau pon sekarang kat tahap kemenangan. Tapi, kau tak pernah bersyukur dengan apa yang kau dah adaaa. kau pergi maki senior tu masa balik sekolahhh. Mengucaplah dan berzikir lahh "ASTARFIRUALLAHALAZIM" .

______________________________________________________________________________________________ .
Harini ,hari yang ke 5 aku tak datang sekolah.
Senang je aku cakap dengan maaa aku "mama kita tak sekolah awww" . mama aku jawab "kenapa?" . aku "alahhh malas lahh ,lagipon baru hari ke 5 ta sekolah, kalau dah 10 hari cuti baru kena disiplin, RElaks laaaa" . Mak aku jawab " kau ni! pengawas ke pengganas ? hm dah pergi buat keje apa yang patut"/ hah kan senang. gunakan lah tips aku . heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :->

No comments:

Post a Comment